Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Lara webshop, üzemeltető Fenyvesi Zoltán Valérné EV (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.larawebshop.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.

Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

 A szolgáltató adatai

Név: Fenyvesi Zoltán Valérné EV

Cím: 6033 Városföld I. körzet t. 86. szám

Telefonszám: +36704535012

Ügyfélszolgálati idő: 08:00 -16:00

Weblap: larawebshop.hu

E-mail: larawebshop@gmail.com

 

Igénybe vehető szolgáltatások

 A  www.larawebshop.hu divatos női ruházattal és kiegészítőkkel foglalkozó webáruház, ahol lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve.

A szállítási díjat nem tartalmazza a darabár.

A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön díj nem kerül felszámolásra.

A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai.

A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.

A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.

 

A megrendelés lépései

1. A termék kosárba tétele

A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés. Amennyiben egy termék elfogyott, a Felhasználó az „Értesítés” gomb megnyomásával e-mailben kap információt majd arról, hogy az általa megvásárolni kívánt termék mikortól lesz ismét raktáron a webáruházban.

A „Kívánságlistára teszem” gomb használatával a Felhasználói fiókban összegyűjthetők a kívánt ruhák és kiegészítők. A gomb használata azonban nem jelenti a termék megvásárlását.

Az oldalon a Felhasználónak lehetősége van szűrésre szín, ár, méret és típus szerint.

2. Kosár tartalma

A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kuponkódokat.

3. Az adatok megadása

Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.

4. Adatbeviteli hibák javítása

Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód).

5. Rendelés elküldése

A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

6. Visszaigazolás

A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.

 A megrendelés visszaigazolása

 Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.

A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.

Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket.

Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

 

 A megrendelés feldolgozása

 A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 08:00-18:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató.

 Szállítás

 A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek.

Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:

  •  utánvéttel történő fizetés esetén a feldolgozás első napjától,
  •  banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától.

 A Szolgáltató lehetőséget biztosít kiszállításra, csomagponton és csomagautomatában történő átvételre, ajánlott levélküldeménykénti átvételre.

A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:

A postán maradt levélküldeményt biztosító adatai:

Név: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Cím: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Telefon: +36-1-767-8200

E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

 Szállítási díjak

Szállítási díjak Szállítás módjai

Szállítás díja

MPL futárszolgálat házhozszállítás előreutalással

1990Ft/csomag

MPL futárszolgálat házhozszállítás (utánvét)

1990Ft/csomag + 560 Ft utánvétel díja összesen:2550 Ft.

   

Postán maradó levélküldemény előreutalással

500g-ig 990 Ft,

Ingyenes szállítás

30 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes és nincs utánvétkezelési plusz díj

Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.

 

 Szállítási határidők

 

 A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb a harmadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.

Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő 5 munkanapot vesz igénybe.

 

Fizetési feltételek

 Utánvéttel történő fizetés

 

A Felhasználó a megrendelés vételárát átvételkor fizeti meg, mely esetben plusz díj fizetésére köteles. Az utánvét díja 560 Ft.

 

Banki átutalás

 A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

Bank neve: MBH Bank

Bankszámlaszám: 51900032-10005020

Kedvezményezett neve: Fenyvesi Zoltán Valérné

Közlemény: rendelés száma

 

Elállási jog

 A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

Ha a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, az www.larawebshop.hu/elallasi-nyilatkozat-65 köteles eljuttatni a Szolgáltató részére levélben vagy e-mailben. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi Elállási Nyilatkozatát.

Az eredeti kiszállítás költségét a Szolgáltató nem követeli a Felhasználótól. A Felhasználót kizárólag a termék visszajuttatásának költsége terheli.

A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár megtérítését joga van követelni a Szolgáltatónak a Felhasználótól.

A Szolgáltató a visszaküldött csomag beérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a vételárat a Felhasználó felé.

A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Felhasználót nem illeti meg az elállási jog,

  • Ha egyedileg, a Felhasználó kérésére lett előállítva az adott termék.

Ezen jogával a Felhasználó –a gyári, gyártási, minőségi hibás termék esetét ide nem értve –egyedül akkor élhet, ha a terméket eredeti csomagolásával, sérülésmentesen, azaz értékesítéshez és rendeltetésszerű használathoz megfelelő állapotban visszajuttatja a Szolgáltató részére, (sértetlen állapotú termék).

A visszaküldendő árun tehát nem lehet:

  • szakadás
  • folt
  • piszok
  • púder- vagy rúzsnyom
  • más szennyeződés vagy rongálódás
  • nem lehet kimosott állapotú
  • nem lehet használatból eredően bolyhos, szálszakadt

Nem lehet kinyúlva és nem hiányozhat belőle az eredeti papírkártya sem. Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról.  Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket - Felhasználó írásbeli kérésre és költségére - a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.

A Felhasználónak mindenképpen figyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítése a Felhasználót terheli.

A Szolgáltató a termék visszaérkezését és megvizsgálását követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, az esetleges jogszabályi felhatalmazáson alapuló levonásokkal.

 

Az elállás menete

 Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az elállási nyilatkozat kitöltésével, www.larawebshop.hu/elallasi-nyilatkozat-65 ( lábléc részen található) melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára.

A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.

Amennyiben a Felhasználó az elállási nyilatkozatot, mely a láblécben található, postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. Postai úton történő küldés esetén ajánlott küldemény megjelölésével adja fel a levelet, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.

A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég városföldi telephelyére vagyis, Városföld 6033 I. kerület t. 86 számra, postai levélként, csomagküldő futárszolgálat által.

A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik.

Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.

A termék vételárát és az alap szállítási díj összegét az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a Szolgáltató visszatéríti.

 

 Árucsere

 Amennyiben a termék mérete nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék visszaküldésének díja a Felhasználót terheli.

Ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktári készlet), a felhasználó kérheti a pénzvisszatérítést.

Visszáru esetén, kérjük a kapott számlát kinyomtatva visszaküldeni a termékkel együtt és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere megvalósíthatóságáról.

A visszaküldési cím: Fenyvesi Zoltán Valérné

                                      6033 Városföld I. körzet t. 86 szám.

 

 Rendelés lemondása

 A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követő munkanap reggel 9:00 óráig a rendelés lemondására e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

Kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztatás

 

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

 A termék hibája esetén Ön - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

 Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

 Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

 Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

 A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 Termékkedvezmények, akciók

 

Akciók részletei:

1.      .Az 50%-s akció a Webáruházban: az árengedmény a megjelölt darabokra vonatkozik.

2.      Kérünk minden kedves Vásárlót, hogy ennek függvényében vásároljon mind személyes, mind online vásárlás esetén.
Az akció során megvásárolt termékekre cseregaranciát NEM vállalunk.

3.      Az akció ideje alatt ingyenes szállítási opcióra nincs lehetőség. Az Akció lejáratát követően visszaáll az ingyenes szállítási lehetőség megadott költési határ felett.

4.      ONLINE rendelés esetében akciós termékek vásárlása esetén: 1 napig van lehetőség a rendelés ellenértékének rendezésére, eltérő esetben a rendelés státusza: TÖRÖLT-re módosul.

5.      Ajándékutalvány vásárlására az 50%-os akció nem érvényesíthető.

6.      Az online rendelések során a megnövekedett online forgalom miatt előfordulhat, hogy lesznek termékek, amelyeket készlethiány miatt nem fogunk tudni a rendeléshez adni.

 

 Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

 A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel, a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

 A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

 A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

 A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

 A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).

 A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezek a szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

 

A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:

  • Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.
  • A www.larawebshop.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.
  • A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
  • A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
  • A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
  • Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

 Panaszügyintézés és jogérvényesítés

 A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.

 Elérhetőségek

 Levelezési név-cím: Fenyvesi Zoltán Valérné; 6033 Városföld I. körzet t. 86.

E-mail: larawebshop@gmail.com

Telefon: +36704535012 

A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb két munkanapon belül válaszol. A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.

 

Alternatív vitarendezés

 Amennyiben internetes vásárlásával bármilyen gond merül fel, amelyet nem tud velünk rendezni, panaszát a jóváhagyott vitarendezési testülethez az alábbi felületen keresztül küldheti el (online vitarendezés – ODR: Online Dispute Resolution): https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=HU

Magyarországon ezen kívül a Budapesti Békéltető Testület jogosult jogvitákban eljárni (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu).

  

Egyéb rendelkezések

 A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

 

Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.

 

Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.

 

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.

 

Városföld 2024.11.10.